Zwroty i reklamacje
Na zwrot masz ustawowo 14 dni od momentu otrzymania paczki (nie dotyczy przedsiębiorców).
W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu, który prześlemy Ci mailowo (prześlij nam maila na adres sklep@biale-zeby.pl z informacją o chęci odstąpienia od umowy, a formularz wraz z adresem do zwrotu prześlemy w odpowiedzi). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres mailowy, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.
-
Przygotuj paczkę
Zapakuj produkt w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletem nieoderwanych metek. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu lub nr zamówienia. W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący. -
Odesłanie produktu
Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.Adres do zwrotu prześlemy mailowo.
UWAGA! nie odbieramy paczek odesłanych do nas "za pobraniem", do paczkomatu oraz z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres.
Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!
-
Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, środki zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy, po uprzednim stwierdzeniu przez naszego specjalistę, że produkt nie był używany oraz nie został uszkodzony (w tym koszty najtańszej dostępnej w momencie zakupu dostawy towaru).
Informujemy, że zamówienia opłacone poprzez:
- PayPal zwracamy przez PayPal
- T-pay zwracamy przez T-pay
- płatność przy odbiorze zwracamy na wskazane konto bankowe.
Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/.