Zwroty i reklamacje

Na zwrot masz ustawowo 14 dni od momentu otrzymania paczki (nie dotyczy przedsiębiorców).

W celu dokonania zwrotu lub złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który prześlemy Ci mailowo (prześlij nam maila na adres sklep@biale-zeby.pl z informacją o chęci odstąpienia od umowy, a formularz wraz z adresem do zwrotu prześlemy w odpowiedzi). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres mailowy, numer zamówienia, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji/zwrotu, data zakupu oraz wystąpienia ewentualnej wady, a także w przypadku zwrotu dane do przelewu.
  2. Przygotuj paczkę
    Zapakuj produkt w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z kompletem nieoderwanych metek. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu lub nr zamówienia. W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.
  3. Odesłanie produktu
    Zarówno składając reklamację jak i zwracając towar prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Przy zwrocie towar musi być nieużywany i nieuszkodzony. Konieczny jest paragon, aby zwrot/reklamacja został pozytywnie rozpatrzony.

    Adres do zwrotu prześlemy mailowo.

    UWAGA! nie odbieramy paczek odesłanych do nas "za pobraniem", do paczkomatu oraz z odbiorem w punkcie. Paczkę zwrotną należy wysłać z doręczeniem pod wskazany adres.

    Proszę zachować potwierdzenie nadania paczki zwrotnej!

  4. Proces reklamacyjny/Zwrot kosztów
    Proces reklamacyjny trwa 14 dni. W przypadku zwrotu towaru, środki zwracamy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki z odstąpieniem od umowy, po uprzednim stwierdzeniu przez naszego specjalistę, że produkt nie był używany oraz nie został uszkodzony (w tym koszty najtańszej dostępnej w momencie zakupu dostawy towaru).

Informujemy, że zamówienia opłacone poprzez:

  • PayPal zwracamy przez PayPal
  • T-pay zwracamy przez T-pay
  • płatność przy odbiorze zwracamy na wskazane konto bankowe.

Informujemy również o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ec.europa.eu/consumers/odr/.